reklama

Môjmu zmyslu života...

Tieto verše ké šinú sa mi hlavou len Tebe venujem, si zmyslom môjho života, ký s Tebou prežiť chcem, moje srdce i myseľ horia mi láskou a šťastím, keď ku Tebe sa túlim, vtedy krásne bdiem aj sním

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Srdce, ktoré Tebe venujem...
Srdce, ktoré Tebe venujem... (zdroj: http://www.zdravie.sk)

Život pripravuje nám chvíle krásne i ťažké,
len spolu MY zvládneme problémy oveľa ľahšie,
preto dovoľ mi milovať Ťa plnými dúškami,
i keď niekdy vytáčam do zla mojimi chybami.


Naše duše sú si blízke bo cítia sa spolu úžasne,
tvoja pomoc a pohľadenie rozžiaria moje oči jasne,
žmurknú na Teba a povedia pohľadom čo slová nevedia,
že si ich objektmi krásy, ké v lásku sa v premenia.

Zabudni na hnev, činy a ťažké chvíle prihnané mnou,
nikdy nechcel som pôsobiť na Teba žiadnou zlou krvou,
smutno je mi, keď nie si pri mne Láska moja milovaná,
chcem Ti splniť všetky aj tie najtajnešie priania...

...odpusť mi a nechajme prehovoriť našim srdciam....
...milujem Ťa a chcem len s Tebou prežiť život NÁŠ !!!

David Sloboda

David Sloboda

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudovaný marketingový manažér, živiaci sa predtým vyštudovanou informatikou, ktorý si rád nájde čas na odreagovanie písaním. Zoznam autorových rubrík:  InfošskéZachytené mojimi zmyslamiZ ciestPracovnéBásneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu