reklama

Už som Mgr. !!!

V utorok na obed sa to stalo... vyhlásili výsledky v komisii č.5. SOM MAGISTER !!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)
Tu sa to odohralo...
Tu sa to odohralo... (zdroj: Ja)

Ráno som nahodený v novom obleku a obutý v nových topánkach s jemným chvením v žalúdku sa vidal mojou poslednou študentskou cestou do školy. Autom na stanicu, vlakom do Trnavy, autobusom "štvorkou" na Skladovú... Po príchode do školy, tam už kempovali "Trenčanky" (pozn. spolužiačky z Kubrej a Dolnej Súče) a nervózne sa snažili ešte niečo naučiť.

Ja som zrazu mal uvoľnenú náladu a začal som inštalovať notebook s monitorom na prezentáciu obhajoby diplomovky. O deviatej to začalo. Komisia nás privítala a išlo sa na to. Išlo to celkom rýchlo, ale samozrejme ja som tam bol asi najdlhšie (podľa vyjadrenia ostatných spolužiakov).

Keď všetci 10 statoční doodpovedali, prišli sme všetci tesne pred 13.00 dovnútra na vyhodnotenie. A už sme sa to dozvedeli! Všetci sú Mgr. !! A dokonca Infoška I. má aj červený! Tak sme vyšli všetci von a tešili sme sa s ostatnými spolužiakmi (najviac s Infošmi), ktorí ešte tŕpli a čakali na výsledky. Nakoniec spravili všetci a pridali sa aj ďalší traja Infoši s červenými!!

Všetkým MAGISTROM blahoželám !!

A tento víkend to aj poriadne oslávime všetci Infoši spolu !!

David Sloboda

David Sloboda

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyštudovaný marketingový manažér, živiaci sa predtým vyštudovanou informatikou, ktorý si rád nájde čas na odreagovanie písaním. Zoznam autorových rubrík:  InfošskéZachytené mojimi zmyslamiZ ciestPracovnéBásneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu